maandag 17 februari 2014

haarmasker Andrélon Care & Repair

Het haar masker van Andrelon Care & Repair werkt geweldig! m'n haar is er super zacht van geworden. Het is een dagelijks 1 minuut masker voor je haar, het masker is voor droog en beschadigt haar. Ik heb het masker gekocht omdat mijn haar wel wat extra verzorging kan gebruiken. Ik ga het zeker nog wel een keer kopen als die op is ! Het haar masker is echt een aanrader als je haar wel wat extra verzorging kan gebruiken. De substantie van het masker is niet te dun en niet te dik, het is een soort van cremespoeling, die dikheid. het is eigenlijk gewoon een soort cremespoeling.
zo gebruik je het :
Breng het haarmasker aan op vochtig haar, laat het 1 minuut intrekken en spoel het daarna goed uit zodat het niet meer vet is. Het beste is om het haarmasker niet te veel op de hoofdhuid te smeren, daar word het heel erg vet van ( dat is ook zo met cremespoeling ) . Doe het voornamelijk in de puntjes en daar boven. Als het 1 minuut heeft ingetrokken kan je het gaan uitspoelen. En daarna is je haar super zacht en glanst enorm !

Uit de lijn Care & Repair zijn er ook nog shampoo en cremespoeling deze zijn ook super, ik gebruik de shampoo en cremespoeling van de zelfde lijn omdat dat gewoon het beste werkt bij mij.

Liefs,

Daphne en Amber 

1 opmerking: